Noul Auris reprezintă un pas semnificativ în ceea ce privește eficiența, stilul și caracterul practic față de mașina pe care o înlocuiește. Este mai bine să conduci, de asemenea, dar o cutie de viteze CVT neplăcută înseamnă că încă nu poate ține o lumânare unui VW Golf sau Ford Focus atunci când vine vorba de distracția de a conduce. Toyota merită laude pentru că a făcut un pas în direcția corectă, dar această mașină este încă cu ceva în urmă rivalilor.
La noul Hybrid bateriile stau sub scaunele din spate, deci are aceeași dimensiune ca în restul gamei: 360 de litri. Cea mai recentă mașină este și mai eficientă, dar nu din cauza oricăror modificări aduse grupului de propulsie hibrid.
Motorul pe benzină de 1,8 litri și motorul electric oferă încă 134 CP, dar datorită aerodinamicii revizuite și greutății reduse, Auris are acum o economie de combustibil de 74,3 mpg și emite doar 87 g/km de CO2. Este mai bun decât 70,6 mpg și 93 g/km ale mașinii vechi.